Jordi Hernández Quiromassatgista

Deixa que cuidi el teu cos


Deixa un comentari

#Regala un #amigo invisible saludable. U

#Regala un #amigo invisible saludable. Una sesión de #masaje a escoger. Precio promocional. https://jordihpquiro.wordpress.com/ reserva 629717631

Anuncis


Deixa un comentari

Recuerda de las ventajas del #masaje con

Recuerda de las ventajas del #masaje con #estiramiento. Aumenta tu rendimiento. #Lesiones Frecuentes: Inseción #muscular en el hueso, #Cuerpo del músculo, Transisición músculo-tendinosa, cuerpo del #tendón, Inserción tendinosa….. EVÍTALA #LESIONES http://ow.ly/i/3NJaE


Deixa un comentari >

Cuida del teu cos després de fer exercicis perquè tinguis beneficis. Això ajudarà al fet que els teus músculs millorin i funcionin correctament durant els exercicis i quan estiguin descansant. El Col·legi Nord-americà de Medicina de l’Esport recomana fer de 8 a 10 #estiraments 2 vegades per setmana. Després de fer exercici, els músculs estan calents i són mal·leables, el #estirament o #massatges augmentaran la teva elongació, flexibilitat i et previndran del dolor muscular que apareix després que es refreden.

Flexibilitat incrementadamdeportivo

El #estirament estàtic (allargament dels músculs quan estan en repòs) i el massatge de relaxació muscular, retornen els músculs que tinguin contractures a la seva longitud normal. Incrementar la flexibilitat dels músculs pot fer que les activitats de la vida diària, tals com ajupir-se, estar dempeus, a la gatzoneta o carregar objectes siguin més fàcils. Les millores en la flexibilitat poden millorar el rendiment esportiu. Afluixar els tendons pot conduir a obtenir major velocitat, resistència i distància recorreguda per a un corredor.

Circulació millorada

Els massatges i *estiraments ajuden a descompondre l’àcid làctic, alleujar les contractures musculars i millorar la circulació sanguínia en tot el cos. La sang transporta l’oxigen als músculs. Millorar la circulació farà que l’oxigen tingui un millor accés durant una rutina d’exercicis.

Tractament i prevenció de dolors

Els músculs *contracturados poden conduir a dolors en diferents parts del cos. Els *glúteos *contracturados, tendons i *cuádriceps poden causar dolors en els genolls i el maluc, has de tractar la font del problema i alleujar aquest dolor simptomàtic per prevenir lesions futures. Els *estiramientos i massatges relaxen els músculs i tracten el dolor relacionat amb els músculs *contracturados. Els massatges i/o *estiramientos dels músculs que s’utilitzen en fer exercicis poden ajudar a reduir o eliminar el dolor després d’un entrenament. Els atletes fan moltes repeticions de moviments quan participen en els esports. Un llançador que s’estira o rep un massatge després d’un partit pot fer-li reduir el dolor que sent després del joc.

Millor rang de moviment
Quan els músculs estan en el seu estat relaxat i natural, les articulacions poden moure’s de manera normal. Els músculs #contracturados poden crear desequilibris que poden impedir que les unions del cos es puguin moure correctament. Els #estiramients i #massatges poden #descontracturar aquests músculs i disminuir els desequilibris retornant als músculs al seu estat original. Les millores en el rang de moviment dels músculs pot augmentar el rendiment físic i prevenir lesions i dolors durant un entrenament. Per exemple, si un nedador vol millorar la seva velocitat i la seva força, necessitarà el rang adequat de moviment en les espatlles i els turmells.

Eliminació de toxines
Durant l’exercici, el cos acumula àcid làctic, la qual cosa genera els dolors musculars i la primerenca fatiga durant un entrenament. Els #estiramients o #massatges ajudaran a eliminar l’àcid làctic i treure-ho dels músculs.